Çıkmaz yoldayım yardım edin?

Çıkmaz yoldayım yardım edin
Benimde zamanında çok iyi bi arkadaşım vardı..
okuldan kendime dost edindiğim bi arkadaşım erkek erkeğe çok iyi anlaşırdık..
Kızkardeşi vardı nasıl olduysa zamanla kardeşine aşık oldum okadar güzeldiki gözlerimi ondan alamıyordum.

Manevi durumu itibariyle öyle aşık olacak , kızlardan etkilenecek bir tip bile değildim nasıl oldu bende anlamadım derken.
Arkadaşıma kardeşiyle evlenmek istediğimi,benim için ve kardeşi için bunun hayırlı olacağını söyledim.Aramız biraz
açıldı.Kardeşine söylememi doğru bulmadı ama o onun görüşüydü , onun sözüne kulak asmayıp şeytana uydum.

Derken delicesine bir cesaretle bir gün bu arkadaşın evine gittim ama arkadaş evde yoktu nereye gittiğini sordum ailesine , nerede olduğunu öğrenincede gittim yanına karşıma onu Allah çıkardı ya
Kardeşiyle birlikteydi işte ne olduysa o anda oldu kardeşine aşık olduğumu artık kardeşide öğrenmişti ve evlenmek isteğim hayatımda belkide ilk ve son olarak bir itiraf vardı.. ve düşünüyoruumda kardeşine gerçekten gözüm gibi bakardım evlenseydim..

fakat kızın abisi bu gelişmeye o an pek sinirli gözükmesede,kardeşinin bana o anki bakışlarının nasıl olduğunu anlatamam.
Adeta gözlerinin içi parıldıyor ve gülüyordu! Belliki konuşmamlarım onu heycanlandırmıştı.

Ben kendimi nasıl tarif edeyim bilmiyorum Çok şükür İmanım kuvetli , dindar geçinen ama bazen şeytanın çelmelerine takılıp
böyle aşklara gelebilen bi insandım işte.

Bir gün Allaha çokça dua edip yola koyuldum istedimki ki onunla benim hayırlı da olsa bikere görüşmeme izinversin Allahım. Kendime göre kesinlikle cahil değilim ama işin içinde şeytan olduğunu düşündüm.

Ve dua etmem işe yaradı kızı gördüm bir kere kapalı bir alandı sadece bizi Allahın gördüğü bir yer! Sadece kıza söz verip nasihat etmek istedim çok şükür o duayı edip yola koyulmuşum salatı-tefriciye 4444 defa Çünkü o kız beni öpmek istedi, bunu aklıma getirmiştim zaten.
Neyseki aşkın şeytanın bi oyunu ve bi hastalık olduğunu anlattım kıza. Dedim ben hastayım bunun tek ilacıda sensin seni istiyorum rabbimden Senin için dua edeceğim ömrümün sonuna dekte olsa seni beklerim dedim.
Peygamber efendimizin(sav) evlenme konusundaki tavsiyelerini söyledim Daha neler neler!
O an benim yaşadığım en iyi andı sanki hayatımdaki. O andan sonrada hayatım değişti. Dedim ki Son olarak fazla ileri gitmeyelim bu dünyada sende biliyorsun ki şeytan var!

Sadece kıza bikere sarıldım bundanda daha ileri gidersem yola dua ile çıktığım için daha da ileri gitmedim.

Bu görüşme bir dahada sürmedi.sadece onu gördükçe bakıyordum.
Ailesinin yanında bile olsa ona öyle bakıydum ki kızın yanakları her seferinde kıpkırmızı oluyordu resmen.
Ah keşke bakmasaydım hatanın büyüğünü yapıp ta ona bakmışım.
içimdeki vijdan azabı öylece ufaktan ufaktan büyüdü. Sonralardan bende manevi bi
hastalık olduğunu farkettim kalbim hergün çok kötü bi şekilde sızlıyo sanki ben bi zehir içmişim gibi.

Daha sonraları kadınlara düşkün olmaya başladım lisede pornoya acayip karşıt bi bakış açım vardı mesela..
şimdi ise itiraf edeyim ki bakmadan edemiyorum maalesef günahlar insana hep tatlı görünür acı olan zaten hep doğrular olmuştur.
Arkadaşlar telefonda gizli gizli pornoya bakarlardı alanı kapatıp , ben yerimde otururdum o zaman adım bile imam'a çıkmışdı. Lise yıllarımda.

Okuyarak öğrendim ki bu manevi hastalık şeytanın kalbe attğı şehvet tohumudur yaralıydım gün geçtikçe yaram büyüdü.Eğer kapanmazssa ve azdırılırsa insanı cehenneme kadar götürür.
Neyseki tövbe etmek için geç değil bazen ara arada olsa tevbe ederim.

Kendimi tutayım deyip çokça sabrettim yarayı içime attım sonra anlatamam bundan duyduğum üzüntünün kederin büyüklüğünü
2.yıllık üniv. 4 yılda bitti dostum zannetiğim o ihanetçinin yüzünden. Öyle bi insanımki düşmanıma bile beddua edemem.
bu Kızın abisinede çok sinirlendim ama derdi bitürlü içimden atamadım 5 senedir durum aynı gidiyor.
Abisi ile bi türlü Ümit etsemde, yüz yüze gelsekte yanında adeta dilim tutuluyo konuşamıyorum.

kızın abisiyle olan dostluğumda bozuldu,kıza yaklaşamıyorumda
tek bildiğim şey yıllarca düşünerek hayal ederek ümit ederek o güzel kızla bi şekilde evlenmek oldu.

ogünden beri hergece aklımda bu kızla uyudum , hergece gözüme uyku girmedi çoğu zaman gözyaşlarımı tutamadım.
Gün geçtikçe imanımın zayıfladığını hissettim hatta bir ara öyle oldu ki namazlarımı bile çok aksattım.
Lanet olası orospular siz sapıksapık internnette sitetelerde çırıl çıplak yayın yaparken benim içim nasıl rahat eder

kıza abisyle beraber konuştuğumuzda da anlatmıştım ben yalan söylemeye itilmiştim bi şekilde ailem tarafından,

porno her nekadar nefret etsemde şeytan ya ,nefis ya istiyor işte

kendimi tutumam için en büyük neden hayırlı bir
evlilik olabilir vede benim düşüncemle evlenmeyi en çok istediğim herşeye rağman seviceğim diye söz verdiğim kız işte bu
kız hayatımda beni bikere gerçekten dinleyip beni ailemden daha iyi anlayan ve gelip çekinmeden bunu bana belirten kız
olabilir.

evlenmeyi düşündüğümü anneme söyledim fakat ne yani yanlış bişeymi söyledim ki o kızı unut evlenmek için daha
on fırın ekmek yemen lazım gibi üstü kapalı laflar edip aramızda kalsın dedi sadece.

Hala durumum iç açıcı değil.

Ne yapmalıyım?

AYNEN

valla beni anlatmış ben 5 vakit namaz kılıyorum evlenmekte istiyorum.Çünkü dışarıda o.ç lar tahrik ediyo bakmazdan geliyorum ama nafile şu porno sıkkımından bi türlü vazgeçemedim.2 hafta sabrettim ama yok nefsime gine hakim olamadım.BAzen ağlıyorum.Düşünüyorum 5 vakit namazında insan böyle şeylere bakarmı diye Allah namazlarımı kabul etmez diye Allah beni affetmez diye..
Korkuyorum.Bıktım artık.Kendimden iğrenmeye başladım.Bazen bu yüzden namazlarımı aksatıyorum ve günah olduğunu bile bile şeytan benimle oyun oynuyo aklım pornoya takılıyo.Benimde düşüncem evlenmek çünkü o işlerden uzaklaşırım diye.

SINAVDAN GEÇİYORSUNUZ

S.A KARDEŞLER SİZLER HER İNSAN GİBİ ERGENLİK EVRESİNDEN GEÇİYORSUNUZ HER İNSAN DA VAR BU VAKA SADECE SENDE YOK BUNDAN DOLAYI İÇİN RAHAT OLSUN EĞER KIZI İSTİYORSAN GİT ONUN AİLESİ İLE GÖRÜŞ AMA SAKIN KORKMA OLURSA OLUR OLMASSA HAKKINDA HAYIRLISI BU DEĞİLMİŞ AMA SAKIN ONA SAPLANIP KALMA YOKSA ALLAHIN AÇTIĞI VE SENİN İÇİN DAHA HAYIRLISINI OLABİLECEK ÇOK FIRSAT KAÇIRIRSIN NERDENMİ BİLİYORUM ONUDA SENİN TAHMİNİNE BIRAKIYORUM:) ALLAHA EMANET OL KARDEŞİM

Her çıkmaz görülen yolun

Her çıkmaz görülen yolun bir çıkar yanı elbet vardır. Dua silahı ile başlayıp sabır kurşunu ile fırlamalıyız içine düştüğümüz kuyudan..

Evlilik en büyük ilaç iken bunu bilen şeytan AŞK maskesi ile sarar tüm benliğimize. Yüzünü bile hatırlamadığımıza taparcasına sevdalı olduğumuzu fısıldar. Bilir ki inanarsak kavuşamamakla geçen zaman diliminde nice günahları aralatacaktır tertemiz ruhumuzu kirleterek..

Öncelikle ayağınızdaki AŞK parangasından kurtulmasınız. Evlilik mücadelnizi, bir günün gafleti ile gözünüze hoş gelen kızın değil sizi şeytanın şerrinden korunmakta yandaş olacak hayat arkadaşınızı bulmakta vermelisiniz..

Pornografi virüsüne en güzel antivürüslerden biri de dinini imanını bilen saliha bir eştir.

Aleyküm selam

Yaptıklarımın iğrenç olduğunun farkındayım! Öyle bir durumdayım ki! Evde oturup az televizyon seyredeyim diyorum
Annem dizi seyrediyor hadi neyse beni oyalasın da bakmiyim şu orospulara, kendimi tutayım diyorum bu seferde kör olası şeytan annemi bana karşı kışkırtıp aramızda kavga çıkartıyo. Sonuçta gidip odama bilgisayar açıyorum yanlız olduğum için kendimi tutamıyorum. Allahın Beni izlediğini aklıma getirsemde şeytan öyle bi oklamış ki kalbimi işi yaparken oh ne güzel. Sonra üzüntüler içinde kıvranırken buluyorum kendimi.
tabiiki kıskanırım o kızda aynı benim yaptıklarımı yaparsa allah korusun Rabbim onu şeytanın tuzaklarına düşürmesin.(Amin)

Ben şunu söyliim ki o kızı düşünerek uyuyamadığım günlerde çoğu kez elimdeki tüm imkanları kullanıp Allah'a çok fazla dua ederdim bazen gece namazı kılardım salatü selam getirirdim. Bazen şeytan beni o zamandahi yoldan çıkarırdı ben elimden geldiğince dinime imanıma sarılmak istesemde şeytanın okları mutlaka zarar veriyor bana...

Oruç tutmak istedim hemde bir yılın 365 günü ailem müsade etmiyor diye bunuda yapamıyorum.
(Annem beni frenlemekte ısrar ediyor!)

Keşke yanımda olsada o kız böyle şeytanın oyunlarına düşecekken beni kurtarsa.(işte böyle düşünerek evlenmeye karar verdim) Yanlız kalmaktansa gece , namazımı onunla birlikte kılsam, salatü selamı beraber getirsek ne kadar güzel olurdu.

Her an içim sızlıyor hem o illet yüzünden yaptıklarıma pişman oluyorum. Birde kızın abisiyle barışamadığımın üzüntüsü var. Bidaha o kızın yüzüne nasıl bakarım diye düşünmekten endişelenip üzülüyorum.

Bende aşşağılık kompleksinin alası var. Her seferinde üzüntüden yıkılıyorum bir ara sırf evden,internetten kopmak adına kaçayım dedim! Onuda beceremedim.

Bir ara interneti bozmak içinde uğraştım ve modemi bozdum babam gitti yeni modem aldı, aramızda kavga çıktığı halde.

İnterneti kullanmayı çoğu kez istemedim, işim gereği bi şekilde internetle her an bağlı kalmam gerekiyor Programlama,Yazılım işleri için(ileride yazılımcı olmayı düşünüyorum).

panzehir olarak en etkili yazılımı vermek istiyorum
bu gibi illetler için K9 Web Protection bu reklem amaçlı değil zaten bu program freeware ve açık kaynak kodlu.
Karşınıza çıkan sayfadaki yönergelerde emailinizi doğru yazmanız yeterli e mailinize bir lisans kodu yolluyorlar ve program kurulunca bu lisans kodunu istiyor.

;((((((((((((((((((((((((((((

;((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((

selamün aleyküm

kardeşim bak ne kadar güzel söylüyorsun o kızla evlenmek istiyorum diye peki tek bişey sorucam sana kızda aynı durumda olsa ve senin izlediğin gibi filmler seyretse ne yaparsın hiç mi kıskanmazsın hiç mi için sızlamaz ona olan ihtiyacını başka birileriyle her ne şekilde olursa olsun gidermen, bu ona yapabileceğin en irenç şey biraz olsun kendine mukayet olman lazım cefa çekmeden sefa olmaz rabbim okadar büyükki senin o halini görür gönlüne göre verir ama yanlış yapıyorsun sana önerim elindeki fırsatları yoket. netse neti kapattır pc se onu at yada boz. ne olursa olsun sevdiğine sadık kal. yada canını yakar ama şunu yap : o kızında senin bu yaptıklarını yaptığını hayalet en azından işe yarar. aslında en kolay yolu rabbine sığın şeytanın şerrinden o herşeyi bilen gücü yetendirallah yardımcın olsun..

Yorum izleme seçenekleri

Yorumların gösteriminde tercih ettiğiniz şekli seçerek değişiklikleri etkinleştirmek için "Ayarları kaydet"i tıklayınız.

Yeni yorum gönder

Bu alanın içeriği gizli tutulacak ve açıkta gösterilmeyecektir.
  • Allowed HTML tags: <a> <em> <strong> <cite> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd> <img> <b>
  • Satır ve paragraflar otomatik olarak bölünürler.
  • Web sayfası ve e-posta adresleri otomatik olarak bağlantıya çevrilir.

Biçimleme seçenekleri hakkında daha fazla bilgi

Yemek Tarifleri

Lezzet Vadisi sitemizi favorilerine ekle

Son yorumlar



Google
 

. . . . . . . . . . . . . . Iste Zehirli Ok'lar . . . . . . . . . . . . .
Alkol · Flört · Porno · Seks · Zina · Göz Zinası · Şehvet · Aşk · Chat · Dans · İftira · Nefis · Medya · Televizyon · Şeytan · Büyü ve Sihir · Cincilik · Fal · Kehanet · AIDS

. . . . . . . . . . . . . . Panzehirler . . . . . . . . . . . . .
Amel · Dua · Namaz · Oruç · Zekat · Evlilik · Eğitim · Hayat · Aile · Gençlik · Kadin · Tesettür · Sevgi · Maneviyat · Ahlak · Bela ve Musibet · Edep · Haya · iffet · Sabır · Tevbe · Şefeaat· Nasihat · RIZIK · Sağlık

Perde arkası · Güvenlik · Haber · Hikaye · Kitap Tavsiyesi · Soru-Cevap · Şiir · Asrı Saadet · Osmanlı

Anket

Chat, forum ya da messenger den tanıştıkların ile sohbetin boyutu ne kadar?:

Fetvalar::1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13